Fjernsupport

Fjernsupport er en service som tilbydes af IT-virksomheder som Memo IT. Med fjernsupport kan man klare opgaver hurtigt og enkelt, uden at få en tekniker på besøg. Via fjernsupport har vi mulighed for at få adgang til din computer og styrer den som sad vi ved den. Du kan hele tiden følge med i hvad der bliver foretaget direkte på din skærm.

Ved hvilke opgaver kan fjernsupport benyttes?

Fjernsupport kan benyttes ved software-basserede problemer. Det kan være opdatering af programmer, optimering af langsom computer, opsætning af e-mail, installation af driver eller nyt software mm. Vores tekniker vil altid tilbyde dig fjernsupport hvor det er muligt.

Fordele ved fjernsupport:

  • Det er hurtigere, da opgaven kan klares med det samme.
  • Det er billigere, da du undgår kørselsgebyr.
  • Du kan hele tiden følge med i hvad vores tekniker laver.

Ulemper ved fjernsupport:

Den eneste ulempe ved fjernsupport er at teknikeren ikke kan verificere hvem du er, da vi ikke har været ude på din adresse eller du har været på værkstedet. Derfor er forudbetaling nødvendigt. Teknikeren giver et bud på hvor lang tid det vil tage, og du overfører pengene via MobilPay eller straks-overførsel i netbanken. Når teknikeren har registreret indbetalingen, kan fjernforbindelsen oprettes.

teamviewer fjernsupport

Fjernsupport kundemodul kan hentes her.

Softwaren er fuldstændig sikker at bruge og efterlader ikke nogen mulighed for at komme ind på din PC uden at man opgiver en kode. Du kan hele tiden følge med i hvad teknikeren laver, og du kan til hver en tid afbryde forbindelsen hvis du føler dig usikker på det som bliver lavet.